JetWorld

materiały drukujące oraz serwis

Gwarancja na produkty


Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją Producenta obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja realizowana jest bezpośrednio w naszym, autoryzowanym punkcie serwisowym. Dokładny adres punktu serwisowego znajdą Państwo po prawej stronie - "Kontakt z nami". W przypadku problemów z poprawnym działaniem któregokolwiek z oferowanych przez naszą firmę produktów należy postępować według kroków opisanych poniżej.


Reklamacje


1. Klient chcąc reklamować produkt w pierwszej kolejności musi się skontaktować z działem handlowym: aukcje@jetworld.pl i wstępnie opisać problem - w miarę możliwości dołączyć zeskanowane wydruki dokumentujące usterkę.


2. Następnie zostanie nadany nr RMA (numer ten należy umieścić na protokole reklamacyjnym).


3. Reklamowany produkt należy przesłać na adres firmy :
Jet World 93-172 Łódź ul. Rzgowska 56a


4. Proszę pobrać:
protokół reklamacyjny.


5. Kompletnie wypełniony protokół należy dołączyć do przesyłki, w przypadku jego braku reklamacja nie będzie rozpatrywana.


6. Reklamowany produkt powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu i dobrze zabezpieczony podczas transportu( w przeciwnym razie ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący).


7. Po stronie klienta leży koszt dostarczenia produktów do siedziby firmy.


8. Nie przyjmujemy żadnych paczek „za pobraniem”.


9. Reklamację są rozpatrywane w ciągu 14dni roboczych od momentu dostarczenia. Czas reklamacji może ulec zmianie, z przyczyn niezależnych od serwisu JET WORLD.


Kontakt z nami

Sklep - centrala
93-172 Łódź
Rzgowska 56a
tel/fax: 42 663 75 76
e-mail: info@jetworld.pl

Serwis
93-172 Łódź
Rzgowska 56a
tel/fax: 42 663 75 76
e-mail: serwis@jetworld.pl